Een bewogen 2016

newyear

Zo op het einde van het jaar, is het traditie om terug te kijken op het jaar en vooruit te blikken naar het nieuwe jaar. Ik denk dat ik nog nooit zo blij geweest ben dat er een jaar voorbij is.

Sowieso zijn er globaal enorm veel ontwikkelingen geweest in de wereld. Deze heeft iedereen al in de kranten kunnen lezen, dus ik hou mijn blog persoonlijk.
Ik kan het geen verschrikkelijk jaar noemen, want er zijn ook hele mooie dingen gebeurd. Veel dingen heb ik nog niet eens benoemd in mijn jaaroverzicht, anders zou het wel een hele lange lijst worden. Maar ik ben vooral mijn vrienden en familie erg dankbaar dat ze er in 2016 voor me zijn geweest.

Ik hoop dat 2017 een lekker rustig voortkabbelend jaartje wordt, waarbij ik ook weer de tijd en energie heb om te (her)investeren in vriendschappen en relaties.

Ik wens iedereen veel liefde, geluk en warmte toe voor 2017.

Januari:
Bezichtigingen woningen
Disneyland Parijs
Huwelijksaanzoek
Aankoop woning
Hypotheek regelen

Februari:
Badkamer uitzoeken
Offertes opvragen verhuizers

Maart
Bericht dat mijn moeder terminaal ziek was
Besloten om z.s.m. te willen trouwen
Trouwringen, locatie & jurk uitzoeken

April
Tekenen koopcontract
Klussen in nieuwe woning
Zieke kat
Operatie
Miskraam

Mei
Verhuizing
Trouwen
2e operatie
Oude appartement opleveren
Nieuwe baan

Juni
Sloop oude badkamer
Lekkage dak
Laatste keer op “vakantie” met mijn moeder

Juli
Nieuwe auto uitgezocht
Oplevering badkamer

Augustus
Zwanger

September
Vakantie
Eerste echo, waarop we het hartje konden zien

Oktober
2e echo, waarop we geen hartje meer zagen
Miskraam
Oplevering nieuwe auto

November
Overlijden van mijn moeder
Housewarming + verjaardagen

December
Housewarming (deel 2)
Uitstrooien as van mijn moeder

 

Geef een reactie

