Pauze

Doordat mijn leven de afgelopen week helemaal op z’n kop staat, neem ik even de tijd voor een pauze.

Er was al hectiek gaande, vanwege het feit dat ik aanstaande maandag de sleutel van mijn huis krijg. Maar inmiddels hebben we ook intens verdrietig bericht gekregen vanuit het familiefront.

Hierdoor heb ik de plannen voor mijn bruiloft in een razend tempo vervroegd. Omdat iedereen de helpende hand uitsteekt en heel warm reageert, heb ik het voor elkaar gekregen om het te vervroegen naar 8 mei. Op een zondag nota bene!

Mijn leven bevind zich in een emotionele achtbaan. Op dit moment heb ik even andere prioriteiten. Het sporten, daar vind ik momenteel even geen tijd voor. Het gezonde eten gaat met vlagen.
Na het ontvangen van het slechte nieuws, heb ik de grootste reep Milka chocolade gekocht die ik kon vinden. (Nu valt het wel weer mee met het snoepen gelukkig..)

Het is hartverwarmend om te merken dat zoveel mensen steun bieden. Jullie zijn me erg dierbaar!

everythingnice-hartverwarmend-2

5 gedachtes over “Pauze

Geef een reactie

