Blessuretijd

Ik zit momenteel even op de reservebank. Balen!
Het begon twee weken geleden al met een fikse griep, waardoor ik niet naar de sportschool kon. Ik kon amper mijn bed uit om thee te zetten, dus dat leek me even geen goede optie.

Maar inmiddels ben ik weer volledig hersteld van de griep en heb ik met een volgende euvel te kampen. Ik heb sinds een paar dagen enorme last van mijn knie.
Ik kan er geen aanwijsbare oorzaak voor aanwijzen, dus ik hoop dat er gewoon wat verdraaid is. Maar ik ben bang dat het mogelijk iets is wat minder makkelijk hersteld. (Als het om mijn gezondheid gaat kan ik enorm doemdenken.)

Vanmorgen de fysiotherapie gebeld. Daar heb ik een paar jaar geleden echt baat bij gehad toen ik schouderklachten had. Met een paar sessies was het toen verholpen.
Nu ik dan toch naar de fysio ga, laat ik maar meteen mijn heup nakijken. Want daar had ik klachten van gekregen toen ik ging hardlopen.
Ik dacht dat het met rust wel over zou gaan, maar soms heb ik nog steeds steken daar.
Even de restoratie in dus!

Misschien woensdag maar weer sporten, maar dan erg rustig aan en alleen dingen die niet belastend zijn voor mijn knie. En mocht dat allemaal niet mee zitten, dan is het terug naar het zwembad. Want baantjes trekken was ook bijzonder aangenaam.

De 35-dagen challenge gaat nog steeds voorspoedig!
Al moet ik opbiechten dat ik wel gezondigd heb in het weekend. Ik heb namelijk op zaterdag én op zondag een latté machiatto op. En het was lekker!! 😉Blessure-578

 

3 gedachtes over “Blessuretijd

  1. Balen van je knie en je heup! Da’s nooit leuk, hopelijk kan de fysio het makkelijk ‘fixen’.
    En een latte macchiato, is dat al zondigen? Als je het met verse koffie en zelf opgeschuimde melk maakt is daar toch niks mis mee? (of wat het een oploszakje?)
    Hoe dan ook: lekker bezig, ga zo door met je 35 dagen!

    Liked by 1 persoon

  2. Balen van de blessure en ik hoop dat het sporten op een lager pitje een beetje wil lukken. En zondigen, soms he. Soms, is dat echt even nodig om er weer vol goede moed mee door te kunnen gaan.

    Like

  3. Pingback: Fysiotherapie | Gewichtige Uitdagingen

Geef een reactie

