Update: 35-dagen challenge (2)

wp-1456381715505.jpeg

Nog 17 dagen te gaan!

Wow, ik ben al over de helft! En het gaat ook nog eens fantastisch!!
Helaas heb ik een griepje onder de leden gehad, waardoor het sporten niet van de grond gekomen is. Maar ik heb me wel netjes aan mijn voornemen gehouden om niets anders te drinken dan thee, water en melk.

De grootste winst is waarschijnlijk wel dat het steeds makkelijker aan het worden is om lekkernijen af te slaan. Een kleine optelsom zegt mij dat ik al 4 stukken taart, 4 bittergarnituur, een stuk appelcake & toastjes met smeersels aan me voorbij heb laten gaan.
Gisteren was voor mezelf een kleine overwinning. Mijn vriend at niet thuis, dus moest ik voor mezelf een potje koken. Ik was in eerste instantie geneigd om voor pannenkoeken te gaan en anders was frietjes best een goede tweede optie!
Maar uiteindelijk bleek ik ontzettende zin in Marokkaanse couscous salade te hebben, dus ben naar de supermarkt gegaan om daar verse groenten te halen en een pak couscous. En het was lekker!
Vandaag bij de lunch nogmaals, want ik had meer dan genoeg over.

En een mooie bijkomstigheid, is dat ik EINDELIJK door de magische barrière van 97,5 kilo heen ben. Ik begon mijn challenge op 99,7. (Eerlijk is eerlijk, net na de maandelijkse periode betekend dat een kilootje extra)
Hoera!!

weight

Gisteren vroeg mijn vriend wat ik als beloning bedacht had wanneer ik de 35 dagen vol gehouden had. Goede vraag… Daar had ik nog niet eens over nagedacht!

Hebben jullie ideeën wat een goede beloning zou zijn?

9 gedachtes over “Update: 35-dagen challenge (2)

Geef een reactie

