Mijn favoriete blogs

fellow-blogger9

Vandaag wil ik een ode brengen aan mijn mede-bloggers. De mensen die mij inspireren en wiens blogs ik graag lees.

Succesverhaal in wording
Dit blog herinnert me aan mijn eigen reis. Ik lees het graag omdat de schrijfster ingaat op de worstelingen van dag tot dag. Hier durft ze ook eerlijk over te schrijven, iets wat ik enorm bewonder!

My dearest madness
Fijn en eerlijk geschreven blog. Vooral de lijst der lijsten is voor mij een leuke inspiratiebron. Wellicht ga ik hier zelf binnenkort ook nog aan geloven!

Dagboek van een dikzakje
Super herkenbaar blog. Over hoe moeilijk het afvallen soms kan zijn en hoe het voelt om niet als slanke den door het leven te gaan.

A girl and her journal
Eerlijke verhalen, leuke plaatjes en ook weer inspirerend om te lezen. Ook hierin wordt weer duidelijk dat afvallen niet altijd zo makkelijk is. Ik haal er veel steun uit.

Healhty-Kelly
Iemand die al een flinke reis bewandeld heeft op het gebied van afvallen. Lekker veel plaatjes en recepten, maar ook tips & truuks. Geweldig!

 

3 gedachtes over “Mijn favoriete blogs

  1. Pingback: Jan Steen | Succesverhaal in wording

  2. Ik hoop dat je inmiddels voor je gevoel de goede kant op bent wat je gewicht betreft? Ik moet – als ik thuis kom van vakantie – ook weer beginnen vrees ik… Helaas zijn die kilootjes er sneller aan dan af.

    Like

Geef een reactie

