Wandelschoenen

Bij zo’n nieuwe uitdaging hoort ook de goede uitrusting. Daarom ben ik op zoek gegaan naar de juiste schoenen. Mijn oudjes waren al behoorlijk aan het aftakelen en eigenlijk waren het niet eens echte wandelschoenen.
Tijd voor een verwennerij! Dus ik ben de stad in gegaan en ben uiteindelijk bij de ANWB uitgekomen. Als lid krijg je daar ook nog eens korting. Plus het feit dat ze al in de aanbieding waren, maakte dat ik voor mijn nieuwe paar schoenen slechts 50,- kwijt was.

Schoenen

Ideaal om de komende periode weer extra stappen te kunnen zetten. Ik denk dat ik mijn oude hobby Ingress ook maar eens wat vaker uit de kast moet pakken.
Ik ben dol op gamification. Het is voor mij een manier om dingen die normaliter wat saaier voor mij zijn wat leuker en spannender te maken. Een soort spel-element toevoegen, zodat ik mijzelf steeds opnieuw kan prikkelen.
Morgen meer hierover, omdat ik onlangs een hele fijne to-do-lijst gevonden heb, waar ook gebruik gemaakt wordt van gamification.

Onder gamification of gamificatie verstaat men het gebruik van speltypische technieken en elementen in een omgeving zonder spelcontext. Gamification wordt vooral gebruikt om mensen te motiveren die eentonige, te makkelijke of vervelende taken moeten uitvoeren. Verder is gamification ook op andere gebieden van toepassing, zoals in de marketing.

Een gedachte over “Wandelschoenen

Geef een reactie

