Update gewicht & uitdaging

De afgelopen dagen vielen me zwaar. Ik had weer enorme trek om ’s avonds te snacken en in sporten had ik totaal geen zin. Ik zat mezelf in de weg en wist me totaal geen houding te geven. Wat ik ook aan het doen was, het irriteerde me en ik wilde weer meteen iets anders gaan aanpakken. Ik had totaal geen rust!
Dat heeft waarschijnlijk als hoofdzaak dat ik me enorm op zat te winden over de bureaucratie en vooral de tijd die het kost om bepaalde papieren geregeld te krijgen.
Tijd die we niet echt hebben, omdat de ontbindende voorwaarden in het koopcontract niet oneindig lang duren. Stress!!

Gelukkig is het me wel gelukt om me al 4 dagen lang aan mijn nieuwe uitdaging te houden: 5000 stappen per dag zetten.
Over 3 dagen schroef ik het aantal op tot 6000, dus dan ligt er weer een extra uitdaging op me te wachten.
Soms is het al enorm zwaar om aan die 5000 stappen te komen. De hele zondag een beetje rondhangen vanwege verjaardagen en regelzaken, maakt dat je weinig stappen zet. Dus dan maar gewoon ’s avonds in de woonkamer joggen. Het valt me op dat mijn conditie dit al veel langer toelaat. Hooray!

Dan het gewicht. Dat is lange tijd hetzelfde gebleven. Het laagste gewicht was 97,5 en dat is lange tijd weg gebleven. Ik heb enorm moeten worstelen tegen de 3 cijfertjes op de weegschaal. Telkens zat ik net boven en dan weer net onder de 100.
Inmiddels gaat het weer goed. Ik ben 1 januari 2016 begonnen met 100,4 en zit inmiddels aan de 97,9. Nog 4 ons en dan mag ik de vlag weer buiten hangen!

gezond-gewicht-klein

2 gedachtes over “Update gewicht & uitdaging

Geef een reactie

