En zij leefden nog lang en gelukkig…

En-ze-leefden-nog-lang-en-gelukkig_s

Disneyland Parijs. Het is één groot sprookje. Vooral tijdens de feestdagen weten ze er een enorm romantisch plaatje van te maken.
Ik heb echt genoten en even alle goede voornemens aan de kant geschoven. Ik heb gelopen tot mijn voeten niet meer konden en gesmikkeld van diverse lekkernijen tijdens het lopend buffet.

Maar het meest romantische aan deze reis, was toch wel dat ik ten huwelijk gevraagd ben door mijn lief!
Als teken van onze verloving, heb ik twee charms voor aan mijn Pandora armband gekregen, met de betekenis ~ caring & dedication ~ (Oftewel; zorgzaamheid en toewijding)

11397445-v2_1 11335387

We hebben nog geen concrete datum geprikt en moeten ook nog helemaal verzinnen hoe we het willen gaan doen, maar ik ben voorlopig druk met in de wolken zijn!

Vanmorgen na een paar dagen vrij, ben ik weer wezen sporten. Ook meteen een fit-test gedaan en ondanks dat mijn conditie deze keer niet beter erop was geworden, was ik wel gewicht kwijt.
Nu het normale leven weer begint met werken & sporten, ga ik er weer lekker tegenaan. Alleen deze keer net even wat vrolijker dan anders 😉

2 gedachtes over “En zij leefden nog lang en gelukkig…

Geef een reactie

