Uitdaging: Disneyland Parijs

Disneyland-Paris-Pic-31

Gisteren is het enorm goed gegaan tijdens de nieuwjaarsborrel. Ik heb 1 glaasje bubbels gedronken, heb de hapjes op tafel kunnen negeren en tijdens het heerlijke avondeten wat geserveerd werd, heb ik het netjes bij 1 bord kunnen houden. En zelfs geen toetje genomen!
Daarna weer terug naar huis gelopen, in de regen nota bene. Maar ik had een paraplu bij me en voelde me geweldig.

Vandaag dacht ik even dat er op de sportschool iemand out zou gaan op de stepmachine. De beste man had fors overgewicht en waarschijnlijk nog niet zo’n beste conditie, want ik zag hem al zwetend en hevig hijgend met een rood hoofd bezig. Op een gegeven moment klampte hij in wanhoop de hele machine vast, maar hij heeft het gehaald. Wauw, wat een doorzettingsvermogen!

En vandaag is ook de dag dat ik mijn koffer in ga pakken voor…. wait for it….. DISNEYLAND!!
Ik hoef jullie vast niet te vertellen dat ik er ongelooflijk veel zin in heb.
Het enige waar ik tegenop zie, is de uitdaging om me daar niet helemaal te buiten te gaan aan de verleidingen qua eten.
Voorheen was een uitstapje voor mij de vrijbrief om helemaal los te gaan op lekkernijen. Suikerspinnen, dubbele latte machiatto’s met extra slagroom, frietjes, hotdogs, ijsjes, churro’s.. Je kon het zo gek niet bedenken of ik had er wel trek in.

Natuurlijk ga ik mezelf wel wat gunnen wanneer ik daar ben. Ik wil het alleen enorm binnen de perken houden en ook tijdens de dinerbuffetten proberen de meest gezonde keuzes te blijven maken.

Ik zie jullie over een paar dagen weer terug!

3 gedachtes over “Uitdaging: Disneyland Parijs

Geef een reactie

