Vakantiekilo’s

Al even niets meer geschreven, wat onder andere komt doordat ik momenteel vakantie heb. Maar misschien nog wel meer omdat het even allemaal minder goed ging dan gehoopt.
Ik was mijn hoop een beetje kwijt geraakt. Ik ging gewoon sporten, at even iets minder gezond (maar bij lange na niet zoals vanouds) en de weegschaal gaf spontaan 2,5e kilo meer aan.

Ik heb me tijdens de vakantie verschrikkelijk misdragen op het gebied van gezond eten, maar ondanks dat, is er tijdens de vakantie niet nog meer bij gekomen.
Mijn lijf is en blijft raar.
Maar nu ga ik vol goede moed weer de draad oppakken. Ik ga binnenkort ook nog uitgebreider in op wat er met me gebeurde, toen ik de hoop verloren was en ik wil ook nog mijn twijfels met jullie delen over mijn lijf.
Binnenkort ga ik namelijk naar de huisarts om daar eens te praten over mijn vermoedens van een slecht werkende schildklier en/of een raar werkende hormoonhuishouding. Ik weet niet precies wat er mankeert, maar het uitblijven van gewichtsverlies is één van mijn klachten die ik graag wil onderzoeken.

vakantiekilos-met-afdruk-slippers

 

Geef een reactie

