Uitdaging van week 35: Beweging

24 t/m 30 augustus

Tijdens een gezellige BBQ gisteren, vertelde een vriendin mij dat ze de uitdagingen een leuk idee vond, maar dat het niet haalbaar was om het op de dag zelf te lezen en uit te voeren. Daarom is het idee ontstaan om de uitdaging per week te bloggen.

Voor deze week wil ik mijzelf en jullie de uitdaging geven om actief aan de slag te gaan met bewegen. De uitdaging zal zijn:

210 minuten beweging deze week

Dat betekent een gemiddelde van 30 minuten per dag. Wanneer je gaat sporten gaat het natuurlijk harder, omdat je gemiddeld een uurtje bezig bent.
Met beweging bedoel ik dan: Fanatiek wandelen, cardio, dansen, zwemmen, rennen etc. Leef je uit!

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen, willen jullie dat hieronder ook doen? Ik hoop dat we elkaar kunnen motiveren 😀

Restant minuten: 0

5 gedachtes over “Uitdaging van week 35: Beweging

  1. Ik had me dat inderdaad ook bedacht, dat iets per week me beter haalbaar leek dan elke dag een nieuwe uitdaging.
    Als iets haalbaar voor me is, zal ik ook eens een poging doen om mee te doen. Deze is dat nu even niet, maar veel succes!

    Like

  2. Oh! Ik zie nu pas dat je er afgelopen weekend al een weekuitdaging opgezet had! Stom Facebook wat niet alles laat zien! Anyway, ik zit nu aan 120 minuten bewegen, maar er staat morgen nog een duurloop van 90 minuten op het programma en ik wil zondag een uurtje fietsen. Ga ik halen dus! 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

