Update gewicht

gewicht 8-8-2015

 

Na een heleboel frustraties over gewicht wat alsmaar hetzelfde bleef, maar ook tevredenheid omdat ik gezien heb hoe het vetpercentage toch gedaald was, heb ik een nieuwe mijlpaal bereikt!
Er is nu 7,5e kilo in 8 maanden tijd verdwenen. Ik lig mooi op schema, want mijn doel is om 10 kilo per jaar kwijt te raken.
Er zijn echt momenten waarop ik enorm verlang naar een crash dieet, om de cijfertjes op de weegschaal eindelijk naar beneden te krijgen, maar ik moet mezelf niet voor de gek houden. Ik ben deze uitdaging niet voor niets aangegaan!
Ik wil op een rustige en gezonde manier afvallen en daar is veel geduld voor nodig.
En laat geduld nou net niet altijd mijn sterkste punt zijn 😉
Maar voor nu: Hoera voor deze nieuwe mijlpaal!

2 gedachtes over “Update gewicht

Geef een reactie

