Vorderingen

Sinds 1 januari 2015 ben ik begonnen met de strijd tegen de kilo’s en met name de strijd met mijn gedachten en oude gewoontes.
In het begin van het jaar ging het afvallen langzaam en was ik druk doende om de spoken in mijn hoofd te verjagen. Inmiddels heb ik het gevoel lekker op gang te zijn en door middel van sporten ook echt bezig te zijn met het vormen van mijn lijf.

Ik hoor regelmatig van mensen om me heen dat ze zo goed zien dat ik afgevallen ben. Ik vind dat erg lastig te zeggen, maar ik merk dat ik het bij anderen ook soms erg slecht zie. (Excuses als het me bij jou toevallig niet opviel!)
Daarom wil ik hier graag foto’s plaatsen van mijn vorderingen. Plaatjes zeggen soms meer dan woorden 😉

Voorkant januari 2015

   Voorkant januari 2015 (105,00 kg)

Zijkant januari 2015

Zijkant januari 2015 (105,00 kg)

Voorkant juli 2015

Voorkant juli 2015 (99,10 kg)

Zijkant juli 2015

Zijkant juli 2015 (99,10 kg)

Geef een reactie

