Eerste mijlpaal bereikt!

11391495_1600438563546026_7983972932117841053_n

 

Hoera, De eerste mijlpaal is bereikt!
Als beloning heb ik, op aanraden van een collega, iets gekocht wat symbolisch is voor mijn proces.
Ik heb gekozen voor een bedelarmband van Pandora, vanuit de Essence collectie. Elke bedel heeft zo zijn eigen betekenis, waardoor ik elke fase in het proces van een symbool kan voorzien en hopelijk aan het einde van het geheel een mooie armband overhoud die mijn verhaal vertelt.

Mijn eerste bedeltje zal zijn: Toewijding. (Dedication)
Het heeft me het afgelopen half jaar veel toewijding gekost om zover te komen dat er een knop in mijn hoofd om ging. Een knop die mij doorzettingskracht gaf en de toewijding die nodig is om levensveranderend bezig te zijn. Met als uiteindelijke doel een gezonde levensstijl en gewichtsafname.

478-796047CZ__05314_zoompandora-essence-bracelet

Geef een reactie

