Ochtendgymnastiek

Wanneer mijn partner om 6 uur in de ochtend opstaat om zich klaar te maken om naar het werk te gaan, draai ik me meestal nog een keertje om.

Soms lukt het me om mee op te staan. Ik heb dan de optie om eerder naar het werk te gaan, wat dan meestal resulteert in overuren draaien. Of om nog een uur extra aan mezelf te besteden.
Af en toe besteed ik deze tijd aan een ochtendwandeling, maar helaas laat het weer in Nederland dat niet altijd toe.

Ik ben dus op zoek naar iets anders en aangezien vroeger ochtendgymnastiek razend populair was bij de meeste mensen, moet daar vast een kern van gezonde waarheid in zitten. Ik ben dus van plan om in de ochtend mijn lijf even flink te rekken en te strekken. En gelukkig is er voldoende inspiratie te vinden op nieuwe media zoals YouTube.

Ik ben razend benieuwd hoe het gaat bevallen!

Geef een reactie

