Mijn eigen uitdaging

Op 1 januari 2015 had ik het zoveelste goede voornemen. Zoals bij velen welbekend, worden goede voornemens niet zo lang volgehouden. Ook mijn vorige voornemens verdwenen al snel in de prullenbak.

In mijn enthousiasme wist ik zéker dat het dít jaar wél zou lukken! Maar zonder plan en een duidelijke uitwerking hiervan, werd ik al snel verleid tot allerlei lekkernijen en was het verleidelijker om een serie op de bank te kijken dan richting de sportschool te gaan.

Dit jaar moest anders. Dit jaar heb ik een plan. Een langdurig plan, wat ruimte heeft gemaakt voor misstappen en leermomenten. Een plan wat ook rekening houdt met verandering. Echte verandering.
Niet alleen in wat ik eet, niet alleen in hoeveel ik beweeg, maar vooral een verandering in mijn hoofd.

Ik ben op weg naar een andere manier van denken over beweging en over eten. En dit zal de meest gewichtige uitdaging zijn van de komende jaren.

Ik hoop dat jullie mijn weg willen volgen en ik hoop dat ik mogelijk mensen inspireer.

.Foto's Telefoon 2014 1717

Geef een reactie

